Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij La Pizza. Meer weten? Ontdek meer
Bassie
20 jun 2026 om 20:58
Te weinig voor veel geld
Bastin
13 jun 2026 om 0:44
Dik uur wachten op koud eten
Jayden
31 mei 2026 om 20:50
Het was een lekkere pizza ze waren goed optijd goede service
Hilbertjan
30 mei 2026 om 18:16
Het eten smaakte weer goed
Roy
29 mei 2026 om 21:21
Smaakte egt supper, hier bestel of kom ik zeker weer!!
Kimberly
26 mei 2026 om 10:37
Ik vond het niet lekker. Kaas smaakte raar. De bodem had een rare nasmaak. Een diepvries pizza smaakt beter.
Daarbij kreeg ik ook nog eens erg buikpijn na het eten ervan.
Doreen
24 mei 2026 om 19:20
Het eten smaakte heerlijk!
jannie
17 mei 2026 om 11:31
Eten was koud toen geleverd was
Roy
14 mei 2026 om 21:16
Goed verpakt, rijk aan smaak en zeker voor herhaling vatbaar!
Kim
10 mei 2026 om 21:16
helaas geen salades erbij en de sausjes die we besteld hadden zaten er ook niet bij.
Jolanda
29 apr 2026 om 20:46
Het was heerlijk,
Enigste min puntje is iets te veel kruiden.